Alla inlägg under september 2013

Av Gisela Hägg - 17 september 2013 20:01

TJOHOOSAN.... typ ett år sen sist men tänkte kanske hålla det den här gången   

Men det kommer nu att bli blandat med mitt skrivande. Jag går nämligen en skrivarlinje, och det är väl tänkt att jag ska pyssla med det. Men det får vi se vad framtiden bringar i sina vingar   


Om jag nu ska tipsa om en film på en gång då.. så kanske denna

Midnatt i Paris

Vi höres igen snart, ska fixa å trixa så detta blir kanon   

Tidigare månad - Senare månad

DIN HJÄLP RÄKNAS

 

 

 

 

 

http://www.wwf.se/

Presentation


MOVIE LOVER
& vill dela med mig av det som jag gillar, nytt eller gammalt

Länkar

Annonser

advertising

Översätt - Translate

Gästbok-Guestbook

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards