Alla inlägg under april 2012

Av Gisela Hägg - 26 april 2012 14:44

Jo.. ny film om monster och alla kreaturer som funnits och gäckat och skrämt oss så.

Röst till Dracula Adam Sandler, (en annna går ju kurs i Skräck och Romantik ;) så denna ska ses LOL )


Hotel Transylvania

Av Gisela Hägg - 16 april 2012 11:19

Tänkte jag skulle lägga upp massa trailers nu... eftersom jag inte varit aktiv, skyller på plugget har haft två tentamen inlämningar :/


Ice Age 4- Continetal drift


Rise of the Guardians/  De fem legenderna


Wrath of the titans


The Amazing Spiderman =)


Mirror Mirror... som är den första Snövit filmen ut i år


Och så klart The Avengers... på bio 27 April   


Dark Shadows... Rolig vampyrfilm Av team Burton/Depp


Håll tillgodo så länge... synes

DIN HJÄLP RÄKNAS

 

 

 

 

 

http://www.wwf.se/

Presentation


MOVIE LOVER
& vill dela med mig av det som jag gillar, nytt eller gammalt

Länkar

Annonser

advertising

Översätt - Translate

Gästbok-Guestbook

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards